WIECZÓR NA PRZECIĄGNIĘCIU

2013-10-25 20:56

Jakiś czas temu prowadziliśmy badania na temat
możliwości lotów nad wałem w Fordonie,
niestety bez sukcesu.

Od długiego czasu ten wał nie dawał mi spokoju
(tym bardziej, ze jest pod nosem) w kilku miejscach
jest w miarę czyste przedpole.

Tym razem zrobiłem ponownie ocenę sytuacji,
wyczekałem odpowiedni wiatr, jeśli można to nazwać
wiatrem, 3-4 m/s. Przydało by się, żeby dmuchnęło
mocniej, ale chęć latania na żaglu nie pozwoliła
czekać dłużej. Jako model doświadczalnego użyłem 
mojego „DLG” (Depronowy Lekki Gigant),
czyli Rekina 2m rozpiętości.

Teraz mogę potwierdzić, ze lekkim modelem da
się tam polatać „przed nosem”.

Lądowania bardzo łatwe, wał zadbany (wykoszony i gładki).
Zachęcam do obejrzenia filmu.    llink: youtu.be/Vy30_FlD_WM

Pozdrawiam Kross

 

 

—————

Powrót